Brand Manager
OBOWIĄZKI
-Przygotowanie i realizacja strategii, inicjatyw oraz komunikacji w określonym portfolio produktów
-Tworzenie nowych propozycji produktowych, planów marketingowych, media planów, planów badań rynkowych
-Analiza wyników sprzedaży i wskaźników marketingowych, wyciągnie wniosków i rekomendacji na przyszłość
-Analiza otoczenia konkurencyjnego zarządzanej kategorii
-Ścisła współpraca z partnerami wewnętrznymi, w tym agencjami reklamowymi i domami mediowymi
-Zarządzanie budżetem marketingowym i monitorowanie jego wykonania w ramach kategorii
WYMAGANIA
-Wykształcenie wyższe (preferowany marketing / zarządzanie)
-Minimum kilkuletnie doświadczenie marketingowe w branży FMCG lub handlu detalicznym, w tym 2-3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku
-Doświadczenie w planowaniu strategicznym, pozycjonowaniu marek, badaniach rynku, rozwoju komunikacji ATL i BTL, planowaniu mediów
-Umiejętności zarządzania projektami jako ich lider
-Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), umożliwiająca pracę w tym języku
-Świetne umiejętności prezentacji w języku polskim i angielskim
-Doskonała znajomość MS Office (Excel, Word, Power Point)
-Wysokie umiejętności analityczne
-Odpowiedzialność za powierzone zadania oraz kreatywność w ich realizacji
-Pozytywne nastawienie, pro-aktywność, nastawienie na wyniki
KLIENT OFERUJE
-Możliwość realnego wpływu na wszystkie działania marketingowe w entuzjastycznym zespole ekspertów
-Świetną atmosferę w pracy, inspirujące, relacyjne i dynamiczne środowisko pracy
-Rozbudowane benefity pozapłacowe
-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Dodano dnia: 10-06-2021
Podziel się