Specjalista ds. wsparcia klienta
edrone to pierwszy eCRM zaprojektowany dla eCommerce. Dostarczamy zaawansowane rozwiązania Marketing Automation, oparte na naszych algorytmach, które są łatwe w instalacji (Plug'n'Play). Naszym celem jest pomoc w zrozumieniu zachowań klientów (Customer Intelligence) i zaangażowaniu ich (Marketing Automation) za pomocą kompleksowej chmury marketingowej e-commerce.
Do działu Customer Success szukamy Specjalisty ds. Wsparcia Klienta.
Do głównych obowiązków na tym stanowisk będzie należało:
- Odpowiadanie na zapytania klientów lub przekazywanie ich do odpowiedniego działu
- Weryfikowanie i przekazywanie błędów do działu IT
- Weryfikacja poprawności działania systemu
- Tworzenie scenariuszy / szablonów Marketing Automation w kreatorze drag&drop
- Szkolenia klientów
- Tworzenie kampanii newsletter dla klientów
- Wsparcie oraz obsługa kont klientów edrone
- Testy nowych funkcjonalności
- Zbieranie feedbacku od klientów oraz przekazywanie go do działu produktu, wpływ na tworzenie funkcjonalności produktu
- Utrzymywanie relacji z klientami
Poszukiwane kompetencje:
Angielski na poziomie komunikatywnym, min B2
Google Docs lub Microsoft Office - zaawansowane
znajomość marketingu lub działań Marketing Automation
Asertywność
Umiejętność pracy pod presją czasu
Proaktywność
Umiejętności - miło mieć:
HTML/CSS/Javascript
Oferujemy
Konkurencyjne wynagrodzenie
Umowa o pracę lub kontrakt B2B
Indywidualne ścieżki rozwoju kariery
Szkolenia dla pracowników
Praca w przyjaznym, dynamicznym zespole,
Praca w nowoczesnym, dobrze wyposażonym biurze lub praca zdalna
Pakiety Multisport Plus i medyczne
Dodano dnia: 16-06-2021
Podziel się