Specjalista ds e-marketingu - CRM i Marketing Automation
Dla naszego Klienta, firmy oferującej kompleksową usługę przygotowania, finansowania, realizacji oraz obsługi serwisowej inwestycji w obszarze oświetlenia LED, instalacji fotowoltaicznych oraz kogeneracji poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds e-marketingu - CRM i Marketing Automation
Lokalizacja - Gdańsk, Gdynia, Sopot ale praca 100% zdalna z możliwością przejścia na model hybrydowy za jakiś czas.
Firmę tworzą specjaliści posiadający wieloletnie doświadczenie w branży oświetleniowej, energetyce odnawialnej i nowych technologiach. Razem zapewniają niezbędne know-how w zakresie doboru, wdrożenia i obsługi nowoczesnych systemów oświetleniowych i fotowoltaicznych.
Opis stanowiska:
- generowanie leadów z działań online marketingowych,
- tworzenie kryteriów segmentacji oraz samych segmentów grup docelowych,
- tworzenie narzędzi digital do budowania świadomości, zainteresowania i przekuwanie działań w kontakty handlowe,
- kwalifikowanie leadów i rozwijanie CRM,
- zarządzanie, prowadzenie i rozwijanie narzędzi marketing automation,
- budowanie lejków marketingowych i sprzedażowych,
- dbanie o przepływ informacji i baz danych,
- praca z bazami danych, w tym odpowiedzialność za jakość danych oraz dokumentację procesową,
- tworzenie kampanii lead nurturing,
Wymagania:
- minimum 2 lata pracy na jednym z systemów CRM: Pipedrive, Livespace, Freshsales, Salesforce, HubSpot CRM,
- minimum 2 lata pracy na jednym z systemów Marketing Automation: Autopilot, ActiveCampain, SalesManago, HubSpot, GetResponce,
- doświadczenie w implementacji nowych systemów i/lub integracji systemów,
- projektowanie i wdrożenie kampanii CRM i/lub marketing automation,
- znajomość MS Excel na poziomie średnim,
- doświadczenie w przygotowywaniu scenariuszy marketingowo-sprzedażowych oraz tworzeniu spersonalizowanej komunikacji.
- zrozumienie specyfiki klienta biznesowego i doświadczenie w generowaniu leadów B2B,
- umiejętność dobierania właściwych narzędzi oraz kanałów komunikacji do segmentu grup docelowych,
- tworzenie komunikatów marketingowych, zgodnych z segmentem klientów B2B,
- doświadczenie w tworzeniu ścieżek automatyzacji i kampanii lead nurturing,
- znajomość angielskiego B2/C1,
Nasz klient oferuje:
- pracę w ciekawej i szybko rozwijającej się branży energii odnawialnej;
- stabilne warunki zatrudnienia - UoP lub B2B;
- elastyczne godziny pracy jeśli musisz wyjść do lekarza lub załatwić coś na mieście, nie mamy z tym problemu,
- projektowy model pracy nie rozliczamy się z przepracowanych godzin, ale ze zrealizowanych projektów i zadań,
- konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- możliwość bardzo szybkiego rozwoju w nowym, szybko rosnącym projekcie i dynamicznego zwiększania zakresu odpowiedzialności i odpowiednio do tego wynagrodzenia,
- model pracy 100% zdalnie lub hybrydowy, w trybie pracy hybrydowej pracę w samym centrum Sopotu, zaraz przy Monciaku, 100m do morza.
Ta oferta jest dla Ciebie interesująca? Wypełnij formularz w naszym systemie i dołącz CV, a my odezwiemy się do Ciebie w ciągu kilku dni i przeprowadzimy rozmowę rekrutacyjną. Będziemy też z Tobą przez cały proces rekrutacji i pomożemy Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej w firmie.
Pamiętaj, będziemy rozpatrywać tylko osoby, które zaaplikują przez system.
Więcej informacji o procesie rekrutacyjnym w Talent Place znajdziesz na stronie: https://talentplace.pl/kandydaci
Dodano dnia: 05-07-2021
Podziel się