Social Media Specialist
Dla naszego Klienta szukamy kreatywnej, samodzielnej i komunikatywnej osoby z doświadczeniem w obsłudze kampanii reklamowych w mediach społecznościowych na stanowisko:
Social Media Specialist
Wizytówka przyszłego pracodawcy:
Nasz klient działa na rynku branży marketingowej nieprzerwanie od 2009 roku. W swoim portfolio może pochwalić się międzynarodowymi realizacjami dla branż: IT, automotive, TDL, telco, branży budowlanej czy branży dziecięcej. Różnorodność obsługiwanych projektów przekłada się na możliwość ciągłego rozwoju, zdobywania nowych doświadczeń, a sama praca w agencji cechuje się dużą dynamiką i brakiem nudy. Wśród czołowych klientów z branży motoryzacyjnej wyróżnić należy koncern PSA, do którego należą takie marki aut jak Citroen, DS, Peugeot czy od niedawna Opel.
Twoje miejsce pracy:
Biuro: Warszawa – Mokotów
Cechy i umiejętności wymarzonego kandydata:
- motywacja i chęć pracy
- otwartość, łatwość nawiązywania relacji i swoboda w kontakcie z Klientami
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- sumienność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- kreatywność i otwarty umysł
- tworzenie przejrzystych raportów z działań, prezentacji, strategii komunikacji
- przystosowanie się do nowych sytuacji i rozumienie potrzeb Klienta
Jako Social Media Specjalist będziesz odpowiedzialny za:
- profesjonalną obsługę Klientów agencji
- przygotowywanie harmonogramów publikacji
- tworzenie treści oraz strategii komunikacji
- obsługa kampanii reklamowych w mediach społecznościowych
- współpracę z zespołem IT oraz grafikami
- regularne raportowanie
- bieżące monitorowanie przebiegu projektów i kampanii online
- udział w postępowaniach przetargowych
- dbanie o stałą satysfakcję Klientów
- tworzenie estymacji i budżetów do projektów
Aplikuj jeśli:
- posiadasz 2 lata doświadczenia w agencyjnej obsłudze Klientów social media pod kątem prowadzenia komunikacji i kampanii
- bardzo dobrze znasz kanały SM i obsługę kampanii reklamowych Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter
- posiadasz umiejętność tworzenia harmonogramów treści, contentu, zleceń tworzenia kreacji i pracy kreatywnej dla różnych Klientów
- posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B2, umożliwiającym swobodne tworzenie treści i komunikację z Klientami zagranicznymi (mile widziane)
- masz chęć rozwoju – branża SM nieustannie się zmienia i trzeba być na bieżąco z aktualnymi trendami
- masz głowę pełną innowacyjnych pomysłów, które możesz zaproponować Klientom
Wybranym kandydatom, pracodawca oferuje:
- wynagrodzenie 5000-7000 zł netto (w zależności od doświadczenia)
- praca w pełnym wymiarze godzin
- elastyczne godziny pracy (możliwość rozpoczęcia między 8-10)
- forma współpracy dostosowana do Twoich potrzeb (umowa o pracę, umowa zlecenie, B2B)
- płatny urlop niezależnie od formy współpracy
- prywatne ubezpieczenie PZU po zakończeniu okresu próbnego (3 miesiące)
- możliwość pracy zdalnej kilka dni w miesiącu
- przyjazna atmosfera pracy i brak korporacyjnego podejścia
- biuro przyjazne małym zwierzakom – w określone dni możesz zabrać np. psa albo innego czworonoga
Dodano dnia: 07-07-2021
Podziel się