DIGITAL MARKETING SPECIALIST
- Posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w obszarze marketingu i sprzedaży online
- Potrafisz zaplanować, przygotować i ocenić efektywność kampanii digitalowych, w tym kampanii PPC
- Masz dobrą znajomość narzędzi: Google (Google Ads, Google Analytics, Google GTM), Facebook (Facebook Ads), LinkedIn (LinkedIn Ads)
- Umiesz obsługiwać MS Excel w stopniu bardzo dobrym
- Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia i umiesz wyciągać wnioski z podanych danych
- Dobrze organizujesz swoją pracę i umiesz prowadzić kilka projektów jednocześnie
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w tworzeniu reklam B2B
- Znajomość systemów do tworzenia reklam Programmatic (najlepiej AdForm)
- Znajomość Tableau
Zakres zadań:
- Realizacja strategii marketingowej firmy
- Wsparcie w tworzeniu i wdrażaniu kampanii reklamowych
- Tworzenie treści na potrzeby działań SEM
- Tworzenie treści do reklam w Social Media (Facebook, LinkedIn)
- Współpraca w zakresie tworzenia kreacji graficznych na potrzeby reklam digital
- Optymalizacja reklam PPC i analiza ich skuteczności
- Analityka stron internetowych pod kątem wybranych aspektów biznesowych
Dodano dnia: 12-07-2021
Podziel się