Head of Customer Happiness
Szybki rozwój firmy sprawia, że szukamy utalentowanego (-nej) Head of Customer Happiness, który będzie w stanie z sukcesem zarządzać działem obsługi klienta, a także wdrażać kolejne rozwiązania w zakresie optymalizacji codziennych procesów oraz stałego ulepszania doświadczenia naszych klientów.
Szukamy gracza z pierwszej ligi. Zdajemy sobie sprawę, że to wieloznaczne pojęcie. Ale jeśli jesteś taką osobą, to o tym wiesz. Idealny kandydat jest osobą wysoce zmotywowaną, elastyczną, pozytywnie nastawioną i posiadającą doskonałe zdolności komunikacyjne. Wierzymy, że podstawą sukcesu jest szczery feedback płynący we wszystkich kierunkach, dlatego liczymy że będziesz osobą otwartą, nie bojącą się przekazywać feedback zarówno swoim podwładnym jak i przełożonym oraz przyjmować go.
Zakres obowiązków:
• Nadzorowanie pracy działu Customer Happiness (obecnie 3 osoby)
• Tworzenie i wdrażanie strategii nastawionej na maksymalizację satysfakcji i retencji użytkowników
• Współpraca z innymi działami firmy i podwykonawcami (marketing, ecommerce, magazyn)
• Mierzenie efektywności i optymalizacja procesów działu poprzez realizację celów i wyznaczonych KPI
• Zbieranie feedbacku od użytkowników i proponowanie ulepszeń
• Przygotowanie raportów i analiz
• Szukanie i wdrażanie innowacji oraz usprawnień w codziennej pracy
Wymagania
• Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku
• Wybitne zdolności komunikacyjne
• Umiejętność analizy danych i bardzo dobre rozumienie najnowszych technologii ecommerce
• Dbałość o szczegóły, które są ważne dla zadowolenia użytkowników
• Samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja pracy oraz nastawienie na realizację celów firmy
• Znajomość Excela na poziomie zaawansowanym
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
• Mile widziane doświadczenie na rynku Wellness
Oferujemy
• Samodzielność pracy, możliwość realizowania własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań na bazie delegacji odpowiedzialności
• Aktywny udział w rozwoju marki, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, działającej w szybko rosnącej branży
• Dostęp do najwyższej klasy treści i narzędzi rozwojowych, gdyż mocno wierzymy w rozwój osobisty, jako czynnik motywujący do pracy
• Atrakcyjny system premiowy oparty na wynikach
• Dobrą atmosferę pracy, która bazuje na pozytywnych wartościach
• Praca zdalna (lub hybrydowo, jeśli mieszkasz niedaleko Czechowic - Dziedzic)
• Elastyczne godziny pracy
• Benefity pozapłacowe
• Praca od zaraz na podstawie Umowy o Pracę lub B2B
Dodano dnia: 31-08-2021
Podziel się