Specjalista ds. marketingu cyfrowego (Digital Marketing Specialist)
Opis stanowiska
W Symetrii badamy, projektujemy, konsultujemy, ulepszamy, iterujemy… I to z największymi graczami na rynku - polskim i zagranicznym - od największych banków, przez linie lotnicze po dostawców mediów oraz e-commerce. Szkolimy również z szeroko pojętego „UXa” oraz certyfikujemy w ramach międzynarodowego programu UX-PM.
Mamy ponad 20-letnie doświadczenie i rozwijamy się dalej, dlatego aktualnie poszukujemy osoby, która będzie nas wspierać wdziałaniach marketingowych naszych usług:
Zadania na stanowisku:
obsługa kanałów UX-PM i UX Upgrade w social mediach (Facebook, Linkedin),
tworzenie treści i materiałów do mediów społecznościowych oraz na blogi,
współtworzenie, planowanie i wdrażanie strategii marketingowej dla 4 marek: UX-PM, UX Upgrade, Bootcamp oraz Design Leaders Masterclass,
tworzenie płatnych kampanii reklamowych na Facebooku, Google Ads i Linkedin,
skuteczne generowanie leadów sprzedażowych,
inicjowanie nowych działań i aktywności w obszarze digital i social media,
tworzenie kampanii mailingowych, opracowanie newsletterów,
monitorowanie działań konkurencji w obszarze marketingu,
automatyzowanie działań marketingowych.
Wymagane umiejętności:
lekkie pióro,
kreatywność,
skrupulatność,
wiedza z zakresu marketingu internetowego,
znajomość programów graficznych (np. Canva, InDesign, Figma),
doskonała znajomość mediów społecznościowych,
znajomość zagadnień SEO,
doświadczenie w zakresie realizacji kampanii płatnych: Facebook, Google Ads, Linkedin,
doświadczenie w planowaniu i realizacji kampanii e-marketingowych oraz działań contentowych,
umiejętność wyciągania wniosków z realizowanych działań marketingowych,
nieszablonowość w swoich działaniach marketingowych,
znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, min. B2.
W zamian oferujemy:
wynagrodzenie w kwocie 7000 - 8 000 zł netto (B2B) / 5000 – 6500 zł brutto (uop),
budżet szkoleniowo-rozwojowy w kwocie 1500 zł rocznie,
płatne dni wolne w wymiarze 20/26 rocznie,
darmowy udział w szkoleniach i wydarzeniach Symetrii (m.in. Certyfikat UX-PM, szkolenia UX Upgrade),
możliwość dołączenia do Multisport Plus lub ubezpieczenia medycznego,
możliwość zdobycia doświadczenia w branży w jednej z wiodących agencji UX w Polsce,
pracę w zespole ponad 30 doświadczonych specjalistów UX oraz możliwość kontaktu z zagranicznymi partnerami w ramach sieci UXalliance,
możliwość pracy zdalnej, ale nie ukrywamy, że byłoby super gdybyś raz na miesiąc pojawił/a się w biurze w Poznaniu.
Dodano dnia: 06-06-2022
Podziel się