Digital Marketing Specialist
Marketing to bardzo aktywny zespół - wszystkie pomysły i wszelka kreatywność są mile widziane, a nawet wskazane. Trafisz do teamu odpowiedzialnego za promocję płatną w obszarze Inbound oraz Outbound. Głównym językiem komunikacji całego zespołu jest angielski (memy możemy udostępniać w języku polskim, ale warto dodać tłumaczenie, aby każdy mógł otrzymać odrobinę radości). Chociaż każdy ma swój obszar specjalizacji, zespół ceni sobie otwartą komunikację i wzajemne wsparcie. Wszyscy nasi marketerzy zajmują się szeroką gamą tematów związanych z projektami rozwijanymi w całej firmie, więc możesz spodziewać się bliskiej współpracy z innymi zespołami. Tutaj dobre relacje i umiejętności interpersonalne to podstawa. Ale jedno jest zawsze pewne - u nas nie będziesz się nudzić !!!
Stawka:
B2B: 7 000 - 8 200 PLN Netto
UoP: 5 200 - 6 000 PLN Brutto
Model pracy hybrydowy
Lokalizacja: Wrocław
Twoja rola:
- Tworzenie i obsługa kampanii marketingowych w kanałach cyfrowych (Facebook, LinkedIn, Google Ads) zarówno na rynku polskim, jak i na rynkach zagranicznych
- Analiza i optymalizacja statystyk kluczowych dla płatnej promocji
- Analiza grup docelowych, trendów i zachowań użytkowników, research danych kluczowych dla realizacji celów marketingowych
- Monitorowanie i dowożenie KPIs (Leady!)
- Obsługa GTM oraz Google Analytics
- Raportowanie statystyk, zestawianie prezentacji wynikowych
- Wsparcie przy kampaniach outbound marketingowych (głównie email marketing)
- Współpraca i wspieranie zespołu marketingowego w działaniach mających na celu realizację strategii business developmentowej oraz employer brandingowej firmy
- Współpraca z Marketing Partnerami odpowiadającymi za poszczególne obszary ofertowe oraz z Zespołem People & Culture przy wsparciu rekrutacji
- Wznoszenie toastu przy kolejnych lampkach Domaine de la Romanee-Conti lub puszce Warki Strong :)
Twoje umiejętności:
- Nie straszna Ci codzienna komunikacja w j. angielskim - pracujemy w anglojęzycznym zespole
- Wiesz czym charakteryzuje się marketing B2B i jak bardzo różni się od B2C
- Masz przynajmniej 2 letnie doświadczenie w obsłudze kampanii płatnych (Google Ads, Facebook, LinkedIn)
- Masz lekkie pióro i wiesz, jak powinna wyglądać kreacja graficzna reklamy przykuwającej uwagę
- Jesteś otwarty na outbound marketing. Lubisz analitykę (oraz wyciąganie wniosków ze wskaźników) i poprawianie performance'u
- Mile widziana znajomość systemów do zarządzania projektami (w naszym przypadku jest to Jira)
Dodano dnia: 04-08-2022
Podziel się