Analityk E-commerce
Jeżeli:
Masz min. 4 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
Znasz trendy w obszarze e-commerce/digital (np. najnowsze oprogramowania, reguły wyszukiwarek internetowych, rewolucja w SoMe);
Posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analityczne w celu mierzenia skuteczności podejmowanych działań i zwiększania ich efektywności;
Posługujesz się Google Analytics- konfigurowanie zdarzeń, śledzenie, tworzenie i analizowanie raportów;
Pracowałeś/-łaś i znasz systemy: Data Studio, Google Tag Manager, Google
Search Console, Hotjar, Firebase, Google Optmize– umiejętność konfigurowania i analizowania danych;
Znasz JavaScript, HTML/ CSS, SQL;
Jesteś osobą komunikatywną, potrafisz budować relacje, działasz samodzielnie i wychodzisz z inicjatywą.
Będziesz odpowiedzialny/na za:
Analizę i interpretację kluczowych wskaźników w e-commerce;
Monitorowanie trendów;
Ocenę efektywności kampanii marketingowych;
Rekomendację rozwiązań biznesowych na podstawie analizy danych i wyciągniętych z nich wniosków;
Tworzenie i rozwijanie narzędzi umożliwiających prowadzenie analiz i przetwarzanie informacji;
Prezentowanie wyników raportów i modelowanie graficzne danych;
Prowadzenie testów multiwariacyjnych (np. A/B);
Rekomendowanie usprawnień w obszarze UX/ UI w celu poprawy efektywności sprzedażowej i kluczowych wskaźników na różnych ścieżkach.
Oferujemy Ci:
Umowę o pracę;
Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie o wysokiej kulturze zarządzania;
Zatrudnienie w zgranym zespole profesjonalistów i pasjonatów;
Szkolenia i możliwość udziału w projektach ogólnofirmowych;
Akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa;
Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie na życie, Fundusz Świadczeń Socjalnych, opieka medyczna, karta Multisport, smartfon;
Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska.
Dodano dnia: 02-10-2022
Podziel się