Specjalista ds. Trade Marketingu
Foreign Personnel Service Sp. z o.o. jest polską firmą rekrutacyjną specjalizującą się w pozyskiwaniu pracowników liniowych, specjalistów średniego oraz wyższego szczebla. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej, a także logistycznej i wielu innych. Dzięki sprawnej obsłudze i profesjonalnemu podejściu do rekrutacji, cieszymy się dużym zaufaniem wśród naszych Klientów.
Obecnie dla Naszego Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem się pracy na stanowisku:
SPECJALISTA DS. TRADE MARKETINGU
Miejsce pracy: Poznań
W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:
• Tworzenie optymalnych planogramów asortymentowych wraz z zespołami sprzedaży dla wszystkich kategorii,
• Projektowanie propozycji w punktach sprzedaży, wizualizacji POS dla agencji,
• Współtworzenie koncepcji visual merchandisingu dla detalistów (sprzedawcy DIY i FMCG),
• Współudział w wdrożeniach produktów,
• Analiza wydajności (rotacja, obroty, rentowność), ogólne analizy rynkowe pod kątem standardów POS, Szelf Planogram & Merchandising.
• Współpraca z zespołami: Sales, Product Management, Trade Marketing i Communication.
Zwrócimy uwagę na poniższe aspekty:
• Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: biznes, marketing, zarządzanie),
• Doświadczenie w szeroko rozumianym marketingu: planogramy, trade marketing, visual merchandising,
• Biegła znajomość języka angielskiego (min. poziom B2),
• Znajomość programu do planowania półek np. SpaceMan, Prospace, Blue Yonder, Apollo lub innym,
• Zdolności analityczne - umiejętność pracy z dużą ilością danych,
• Poczucie estetyki, umiejętność dbania o standardy prezentacji oferty handlowej oraz otwartość i kreatywność w działaniu,
• Bardzo dobra znajomość programu Excel i PowerPoint,
• Odpowiedzialność, motywacja do pracy,
• Mile widziana znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym/podstawowym.
W ramach współpracy oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą (okres próbny - 3 miesiące, następna na rok lub czas nieokreślony),
• Konkurencyjne wynagrodzenie dopasowane do kwalifikacji,
• Premia roczna w wysokości 8-20% rocznego wynagrodzenia - w zależności od wyników,
• Premia świąteczne (2x w roku) oraz premia urlopowa,
• Wdrożeniowy proces onboardingu, szkolenie z obsługi oprogramowania,
• Możliwość okazjonalnego przelotu do centrali w Szwajcarii,
• Plan emerytalny,
• Dofinansowanie do nauki języków obcych,
• Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
• Niezbędne narzędzia do pracy: komputer, telefon,
• Możliwość rozwoju i awansu w ramach struktur organizacji.
DANE KONTAKTOWE
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV przez przycisk "Aplikuj" lub na adres: martyna.mikuszewska@fps-work.pl
Kontakt telefoniczny: +48 786 177 773
Dodano dnia: 07-12-2022
Podziel się