Ogłoszenie archiwalne, może być już nieaktualne.

Specjalista ds. Marketingu

Lokalizacja: Kraków

Ogłoszenie Bezpośrednie

Szczegóły oferty:

Twoja rola:

-Tworzenie i realizacja kampanii marketingowych od A do Z,
-Zarządzanie kanałami firmy w mediach społecznościowych,
-Tworzenie artykułów o nowych wersjach produktów, treści sponsorowanych, case studies, aktualności, notek informacyjnych,
-Tworzenie materiałów marketingowych we współpracy z grafikiem, sprzedażą, analitykami biznesowymi oraz produkcją,
-Organizacja eventów i warsztatów online,
-Tworzenie landingów oraz formularzy na potrzeby działań reklamowych,
-Tworzenie treści i obsługa narzędzi do wysyłania newslettera,
-Kreowanie i wdrażanie nowych pomysłów na pozyskiwanie leadów,
-Współpraca z agencjami reklamowymi, szczególnie w kontekście realizacji materiałów video,
-Współpraca z partnerami pod kątem organizowanych wydarzeń i innych działań promocyjnych,
-Planowanie pracy i rozdzielanie zadań z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi,
-Planowanie i kontrola wydatków w skali roku w ramach dostępnego budżetu.

Dobrze odnajdziesz się w zespole, jeśli:

-Masz przynajmniej 2-letnie doświadczenie w marketingu B2B,
-Potrafisz pisać o technologiach w przystępny sposób,
-Posiadasz umiejętność konstruowania spójnego, ciekawego story przedstawiającego ofertę językiem korzyści,
-Masz podstawową znajomość WordPressa,
-Znasz narzędzia reklamowe, np. Ads, LinkedIn Campaign Manager,
-Potrafisz wyciągać wnioski z narzędzi analitycznych typu: Google Analytics, Looker, User.com, Hotjar,
-Masz podstawową wiedzę na temat SEM i SEO,
-Jesteś skrupulatny, dokładny, masz nastawienie na jakość i osiąganie wyników,
-Cechuje Cię dobra organizacja czasu i umiejętność trafnego wyboru priorytetów,
-Jesteś samodzielny w określaniu celów, podejmowaniu nowych inicjatyw, doborze strategii działania,
-Jesteś otwarty, komunikatywny i umiesz pracować w zespole,
-Znasz j. angielski na poziomie B2.

Mile widziane:

-Zainteresowanie technologiami IT,
-Doświadczenie w promocji produktów dla branży finansowej, no-code/low-code lub FSM,
-Znajomość narzędzi do prowadzenia webinarów, np. Livestorm,
-Doświadczenie we wdrażaniu narzędzi marketing automation,
-Sukcesy w kampaniach marketingowych skierowanych na rynki międzynarodowe,
-Podstawowe umiejętności graficzne,
-Znajomość tematyki UX.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

-Bo VSoft to Ludzie! Dbamy o naszych pracowników (opieka medyczna, dofinansowana karta Multisport, ubezpieczenie na życie, fundusz integracyjny, paczki niespodzianki),
-Zapewniamy komfortowe warunki pracy (elastyczne godziny, darmowy parking, strefy relaksu, brak dress code’u),
-Zadbamy o Twój rozwój (udział w szkoleniach, konferencjach, wewnętrzna konferencja VSoft Fest, biblioteka firmowa).

Dodano dnia: 20-12-2022

Reklama:

VSoft S.A.

Zobacz wszystkie oferty VSoft S.A. 

Reklama

Maksymalny rozmiar 3 MB, format DOC, PDF, RTF lub ODT

Zaznaczam wszystkie zgody

Akceptuję regulamin korzystania z serwisu (rozwiń). Zapoznaj się z Regulaminem "Aplikowanie Bez Rejestracji"

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (rozwiń). Waunki Korzystania z serwisu oraz dane administratora znajdują się na stronie Polityki Prywatności

Chcę otrzymywać powiadomienia w sprawie podobnych ofert pracy

Już teraz każdy ma możliwość stworzenia własnego życiorysu w kilka chwil.

Darmowy kreator CV bez rejestracji