Specjalista ds. Marketingu
Twoja rola:
-Tworzenie i realizacja kampanii marketingowych od A do Z,
-Zarządzanie kanałami firmy w mediach społecznościowych,
-Tworzenie artykułów o nowych wersjach produktów, treści sponsorowanych, case studies, aktualności, notek informacyjnych,
-Tworzenie materiałów marketingowych we współpracy z grafikiem, sprzedażą, analitykami biznesowymi oraz produkcją,
-Organizacja eventów i warsztatów online,
-Tworzenie landingów oraz formularzy na potrzeby działań reklamowych,
-Tworzenie treści i obsługa narzędzi do wysyłania newslettera,
-Kreowanie i wdrażanie nowych pomysłów na pozyskiwanie leadów,
-Współpraca z agencjami reklamowymi, szczególnie w kontekście realizacji materiałów video,
-Współpraca z partnerami pod kątem organizowanych wydarzeń i innych działań promocyjnych,
-Planowanie pracy i rozdzielanie zadań z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi,
-Planowanie i kontrola wydatków w skali roku w ramach dostępnego budżetu.
Dobrze odnajdziesz się w zespole, jeśli:
-Masz przynajmniej 2-letnie doświadczenie w marketingu B2B,
-Potrafisz pisać o technologiach w przystępny sposób,
-Posiadasz umiejętność konstruowania spójnego, ciekawego story przedstawiającego ofertę językiem korzyści,
-Masz podstawową znajomość WordPressa,
-Znasz narzędzia reklamowe, np. Ads, LinkedIn Campaign Manager,
-Potrafisz wyciągać wnioski z narzędzi analitycznych typu: Google Analytics, Looker, User.com, Hotjar,
-Masz podstawową wiedzę na temat SEM i SEO,
-Jesteś skrupulatny, dokładny, masz nastawienie na jakość i osiąganie wyników,
-Cechuje Cię dobra organizacja czasu i umiejętność trafnego wyboru priorytetów,
-Jesteś samodzielny w określaniu celów, podejmowaniu nowych inicjatyw, doborze strategii działania,
-Jesteś otwarty, komunikatywny i umiesz pracować w zespole,
-Znasz j. angielski na poziomie B2.
Mile widziane:
-Zainteresowanie technologiami IT,
-Doświadczenie w promocji produktów dla branży finansowej, no-code/low-code lub FSM,
-Znajomość narzędzi do prowadzenia webinarów, np. Livestorm,
-Doświadczenie we wdrażaniu narzędzi marketing automation,
-Sukcesy w kampaniach marketingowych skierowanych na rynki międzynarodowe,
-Podstawowe umiejętności graficzne,
-Znajomość tematyki UX.
Dlaczego warto do nas dołączyć?
-Bo VSoft to Ludzie! Dbamy o naszych pracowników (opieka medyczna, dofinansowana karta Multisport, ubezpieczenie na życie, fundusz integracyjny, paczki niespodzianki),
-Zapewniamy komfortowe warunki pracy (elastyczne godziny, darmowy parking, strefy relaksu, brak dress code’u),
-Zadbamy o Twój rozwój (udział w szkoleniach, konferencjach, wewnętrzna konferencja VSoft Fest, biblioteka firmowa).
Dodano dnia: 20-12-2022
Podziel się