Ogłoszenie archiwalne, może być już nieaktualne.

Regular Marketing Specialist

Lokalizacja: Poznań

Ogłoszenie Bezpośrednie

Szczegóły oferty:

Czy kiedykolwiek chciałeś/aś tworzyć rozwiązania ułatwiające życie milionom ludzi? Z nami możesz na co dzień mierzyć się z tym wyzwaniem i dostarczać oprogramowanie dla największych banków w Polsce!

Od lat współpracujemy z liderami w sektorze finansowym - m.in. Santander, mBank, PKO BP, Credit Agricole czy Millennium - z powodzeniem realizując nawet najbardziej wymagające projekty.

Do naszego zespołu poszukujemy kreatywnej osoby o analitycznym umyśle, której pasją jest marketing!

CO OFERUJEMY:

- ciągłą krzywą uczenia się i rozwoju (nowe tematy, nowe działania)

- regularne sesje feedbackowe

- zespół mający własne wartości, w którym wszyscy są na równi i wzajemnie się od siebie uczą

- pracę w trybie hybrydowym lub 100% zdalnie

- ubezpieczenie grupowe Warta

- dostęp do systemu kafeteryjnego Medicover Benefits

- dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed i karty Multisport Plus

- imprezy integracyjne, firmowe rywalizacje sportowe


CZEGO POTRZEBUJESZ BY ODNALEŹĆ SIĘ W TEJ ROLI:

- umiejętności prowadzenia działań w marketingu relacyjnym B2B

- znajomości zasad SEO, umiejętności analizy słów kluczowych w Google Serach Console oraz optymalizacji tekstu

- znajomości Google Analytics i umiejętności ustawienia narzędzie w ten sposób, by łatwo było opomiarować wybrane działania np. ustawienie konwersji

- umiejętności tworzenia postów produktowych i sprzedażowych w temacie fintech & bankowość

- umiejętności uruchomienia kampanii reklamowych w Google Ads i LinkedIn

- znajomości zasad Personal Brandingu i Employer Brandingu

- umiejętności stworzenia prostych automatyzacji np. przy użyciu Zapier

- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2


Mile widziane:

- umiejętność montażu video produktowych i tutoriali

- poczucie estetyki i umiejętności designerskie

- doświadczenie w pracy w marketingu B2B w branży fintech


CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ:

- analityką przy użyciu m.in. Google Analytics i tworzeniem ustawień w narzędziu np. konwersji, które pozwolą na lepszą analizę

- analizą słów kluczowych w Google Search Console i przygotowaniem wytycznych pod SEO

- wsparciem zespołu w działaniach Employer Branding i Personal Branding

- tworzeniem postów produktowych i sprzedażowych na LinkedIn

- montażem prostych video produktowych

- prostymi automatyzacjami marketingowymi np. przy użyciu Zapier

- tworzeniem prostych grafik w Figma zgodnie z szablonem

- przygotowywaniem firmy do udziału w konferencjach i organizacją własnych wydarzeń branżowych


REKRUTACJA

przesłanie CV → spotkanie online z HR + zadanie → spotkanie online z Head of Marketing → decyzja o podjęciu współpracy



Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała i chcesz wziąć udział w rekrutacji, zapraszamy do aplikowania! :)

Dodano dnia: 23-08-2023

Reklama:

Consdata

Zobacz wszystkie oferty Consdata 

Reklama

Maksymalny rozmiar 3 MB, format DOC, PDF, RTF lub ODT

Zaznaczam wszystkie zgody

Akceptuję regulamin korzystania z serwisu (rozwiń). Zapoznaj się z Regulaminem "Aplikowanie Bez Rejestracji"

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (rozwiń). Waunki Korzystania z serwisu oraz dane administratora znajdują się na stronie Polityki Prywatności

Chcę otrzymywać powiadomienia w sprawie podobnych ofert pracy

Już teraz każdy ma możliwość stworzenia własnego życiorysu w kilka chwil.

Darmowy kreator CV bez rejestracji