Analityk w dziale marketingu
Do zespołu Comarch ERP w Krakowie poszukujemy osoby na stanowisko Analityka do pomocy w planowaniu i raportowaniu działań marketingowych w oparciu o zbierane dane z systemów reklamowych, analitycznych, CRM i BI.
Jeśli chcesz rozwijać się w dynamicznym zespole marketingu w branży IT – dołącz do nas!
Profil pracownika
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętności analityczne (analizowanie danych, identyfikowanie trendów i wyciąganie wniosków)
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Excel)
- Doświadczenie w:
mierzeniu efektywności kampanii reklamowych online jak i offline
praktycznym wykorzystaniu narzędzi analitycznych ilościowych i jakościowych
- Chęć uczenia się i otwartość na nowe narzędzia i rozwiązania
- Umiejętności komunikacyjne
- Dobra organizacja pracy własnej oraz ustalania priorytetów
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1
- Mile widziana znajomość narzędzi takich jak: GA4, Mautic, HotJar, HubSpot, Looker, GTM, Power BI
Twoje zadania
- Samodzielna analiza danych dotyczących działań marketingowych – reklamowych
- Dbałość o jakość danych i pomoc w ich zbieraniu i wykorzystywaniu do celów poprawy efektywności działań marketingowych
- Tworzenie raportów i rekomendacji na podstawie analizy danych w celu poprawy efektywności kampanii i optymalizacji budżetu reklamowego
- Opracowywanie raportów dla działu marketingu, proponowanie usprawnień
- Przygotowywanie wizualizacji danych i raportów w formie excel i prezentacji
- Tworzenie dashboardów analitycznych w dostępnych narzędziach
- Wsparcie działu marketingu w planowaniu kampanii reklamowych w Internecie na podstawie analizy danych
- Automatyzacja procesu raportowania za pomocą narzędzi analitycznych, AI i platform BI (Business Intelligence)
- Bieżąca współpraca z osobami z zespołu marketingu w celu zrozumienia ich potrzeb i dostarczania danych wspierających podejmowanie decyzji
Dla Ciebie
- Różnorodne projekty marketingowe
- Wyzwania i rozwój zawodowy w obszarze badań i analiz marketingowych
- Szereg intensywnych szkoleń produktowych
- Stabilne zatrudnienie
- Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
- Bezpośrednio na naszym kampusie: centrum medyczne iMed24, strefa rekreacyjna z basenem i siłownią, a także stołówka
- Praca w modelu hybrydowym (po okresie wdrożenia)
- Elastyczne godziny pracy
- Brak dress code’u
- Kameralne pokoje, aneksy kuchenne z kawą i herbatą
- Udogodnienia dla rowerzystów (stojaki, szatnie, rowerownie, stacja naprawcza), a dla tych, co do pracy docierają samochodem – naziemny i podziemny parking
Link do oferty: https://kariera.comarch.pl/praca/analityk-w-dziale-marketingu/
Dodano dnia: 06-08-2025
Podziel się